Fredag.

Matfestivalen ikväll. Ångest, ska man dit eller ska man de inte? E lite kluven. JObbar ju imon 11-16 o jag vill kunna köra in på morgonen ;)

I tisdags så jobbade jag på tappen o sen så kom Ica o Polly o hjälpte mig att måla mitt rum nere i huset, blev riktigt bra. 2 ljusbeiga väggar o så ska de bli en mörkbrun som jag ska måla i helgen.

I onsdags så va de Ikea med Bitta, Robban  o Johanna. Mysigt. Lämnade in min telefon hos 3, får se när man får tillbaka den, Aldrig? Haha, man vet ju aldrig. Handlade lite småskit till mitt rum, lampor, nattduksbord,blomma o så lite annat bös. Bitta o Robban handlade en helt ny lägenhet för 18000, blev mkt saker, o mkt bärande ;) Hjälpte dom att sätta ihop de o va väl hemma vid 12 eller nåt :P

Igår jobbade jag i stan, Emma mötte mig på jobbet så gick vi o hade födelsedagslunch ihop hon fyllde hela 21 igår , GRATTIS GUMMAN!, o så åkte vi o hämtade färg o köpte en tårta. Jobbade, hade kunder hela tiden o kom inte från jobbet förrän kvart i. 30 min senare va jag i Götene hos Emma o vi käkade tårta, snackade skit, lyssnade på "Jonas Brothers" och massa lipsånger och testa att göra våra påtänka tatueringar, så nu sitter jag här med 2 st fejktatueringar på varje handled o de går knappt bort ;)

Ska byta om nu o så käka en redig frukost, jobbar 12-19,30. Pengar! Sen får vi se hur kvällen artar sig, om de blir fest på husaren eller hur de blir. Lite ångest ;)

// Fia - fredag och jobb!


(jag och Emma med den underbara tårtan! Love it)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst gumman =) Jenny hälsar också!

2008-08-29 @ 15:39:22
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0