God morgon.

Idag är det fredag och jobb, fast bara några timmar idag, skönt. 13-17 o en kvarts rast tror jag. Men ska bli skönt o inte stänga idag.

Igår så jobbade jag 13-19.15. Emma o Jenny kom o hälsade på och vi grejade så jag va däifrån mkt snabbt. Skönt! Så vi drog till Pim's och käkade en texmexkyckling i nachossås med nachos och guacamole, så underbart gott! Sen hem till huset och kikade på en film, kommer inte ihåg vad den heter men den va rätt bra, tyckte jag iaf ;) Sen drog dom hem och jag gick o la mig, va så pissigt trött efter 5,5 timmars sömn ;)

Ikväll ska jag till Malin, hon e hos Marcus i Tibro så jag ska göra en svängande dit, käka lite och kolla på film och njuta de sista dagarna i colan och goda matens värld. Sen blir de cambridge nästa vecka någon gång om man får tag i någon konsult. Annars får man vänta. De tråkiga med cambridge är att de kostar så jävla mkt. 2000 drygt i månaden nu i början,men som Emma sa, funkar det så är de värt de.

Imorgon blir de jobb 11-18,30 sen in till stan för inflyttningsfest hos Madde, jag och Jenny ska dela på en spritflaska, detta ser vi fram emot, ne men de ska bli kul :) Så hoppas vi på att Tobbe, Emmas flört kommer också så kan man se hur han e, måste ju godkänna honom ^^

Ne nu ska jag städa på mitt rum och käka frukost! Ha en bra fredag! ;)

// Fia - helg


(Detta är Maja, min katt, hon är min största kärlek i livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0