Hej och välkommen..

Min 3dje blogg, jag ger de ett försök o hoppas att inte alla negativa personerna som funnits i mitt liv hittar denna och trakkar mig igen, suck, vill skriva om mitt liv utan att folk ska lägga dumma kommentarer.

Mitt namn: Fia
Ålder: 19, 20 i dec.
Bor: I en liten håla tillsammans med mina föräldrar(bor hos dom pga att jag vill, har inte bott hemma på 3 år)
Gör: Jobbar i en smyckesbutik och på en bensinstation
Familj: Mamma, pappa, storebror och 2 katter Maja och Misse. Självklart är mina vänner en del av min familj också!
Jag mår: Just nu sådär, har jobbat varje dag i 9 veckor nu och jag börjar bli ganska trött, bara 1 vecka kvar innan jag är ledig någon dag. Just nu ska jag satsa på jobbet, vänner, gå ner i vikt och träning så jag kan bli lycklig någon gång.
Tycker om:
- Cola ( min stora last i livet )
- Musik ( en värld utan musik är en värld som är tråkig.. )
- Serier ( är verkligen en sucker för bra serier, tex Greek, GG, OTH, Grey´s mfl )
- Mitt underbara körkort ( vad vore jag utan de?? Snart 2 år och bara 2 krascher än sålänge, peppar peppar ta i trä( tar i trä)  )
- Tatueringar ( har 2 själv och skulle kunna göra 1000 till om de gick, men de blir nog 3 till minst )
- Kläder ( vad vore livet utan roliga kläder, men bäst är ändåså mjukisbrallor, finns inget bättre )
Tycker INTE om:
- Expojkvänner ( dom ska man väl inte behöva tycka om? Ne ;) )
- Kompisar som sviker ( ja de finns några som gjort de i min närhet ja )
- Min vikt ( 25kg mindre och jag skulle vara lycklig )
- Ormar ( är något fruktansvärt rädd för dom )
- Snö ( då kan man inte köra som fan med bilen ju :S )
- Jobba på en solig dag ( vem vill inte vara ute i värmen? )


Vänner jag kommer nämna lite om som jag umgås med :
* Emma - Vi har umgått sen ett par år tillbaka, hon är en liten buse som gärna kör sin honda med för stor däck, när hon inte hänger på sommarland med sina flörtar ;)
* Malin - Emma och Malin är kusiner. Med Malin får man alltid ett gott skratt, hon vet hur man kör på hårdflörtning och hur man festar till de som fan ;)
* Bitta - Har känt henne sen jag föddes typ, har gått i samma klass på låg-mellan-högstadiet samt 2 år på gymnasiet.
* Ica - Bodde grannar i 14 år, hon kan verkligen mig ut och in, vi har nog umgåtts för mkt ;)
* Johanna - Gick i samma klass i högstadiet, hon har hjälpt mig mkt med skolan och jag är tacksam för de. Nu så är hon mkt på Hotel Prisma och jobbar, duktiga hon :)

Dessa umgås jag med mest, de finns väl några mer men inte som jag känner så väl som dessa 5. Dom är verkligen allt för mig. Tack för att ni finns tjejer!

Ne men nu ska jag sova, ska upp vid halv 9 o gå till frissan o klippa mig mm. Skriver imon igen, hoppas ni alla hittar hit nu :)

// Fia - Svung.blogg.se. Svung hette jag på lunarstorm för flera år sen, lite annorlunda och unikt, precis som mig ;)
(Emma, jag och Malin)

Kommentarer
Postat av: Emma

vi är sjukt heta!

2008-08-20 @ 11:41:24
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi är bäst ;)

2008-08-20 @ 11:45:34
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja sen började du ju på gymnasiet utan mig så då fick du ju ingen hjälp=P

2008-08-20 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0