Måndag.

Ska strax sova, har idag för första gången på 10 veckor = 70 dagar varit ledig en hel dag. Fy fan va skönt. Har dock hela dagen spenderat i stan. Fast på morgonen va jag hos Anders på min första healing, de gick bra o fy dan va konstigt de kändes.

Sedan fick jag låna brorsans bil o åkte o mötte Emma i stan o vi mötte upp Bitta o Robban o fikade på råhuset, blev vatten o smörgås ;)  Sen åkte vi till mitt jobb o shoppade jag och Emma, blev en hel del kul saker :) Sen så kom Malin o jag och hon släppte av Emma på sandtorget o drog till Skultorp o mötte upp Cecilia. En konsult för cambridge så vi köpte en veckas ren kur av henne för o testa på. Så imon börjar mitt nyta liv. Inget godis, ingen cola, ingen mat, ja inget egentligen,men smal, de hade jag tänkt o bli iaf :) så önska mig lycka till.

Åkte hem o har hållt på nere i huset, mammas o pappas sovrum e nu klart dessutom e gästkammaren klar, bara mitt rum, köket, kontoret mm kvar, o ca 1 månad till inflyttning. Spännande o se va som hinns med, köket kommer ju dock inte bli klart.De vet vi redan.

Ikea på onsdag också med Bitta o Robban. Åker med och håller dom sällskap ;) hehe,,

Ne natti natti på er folk ;)

// Fia - mitt nya liv börjar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

dieten kommer gå URbra gumman!

2008-08-26 @ 09:17:12
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

Mina va nice :p de e inte så otäckt s man inte kan dricka de iaf.. Hoppas doktor kåsa går bättre då!

2008-08-26 @ 17:56:38
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0