Ny frisyr?

Eller ja de e nog en ny frisyr jag skaffat mig. Ganska lik den jag hade innan men har kortat på sidorna och i  "huvudet" om man säger så ;) På bilden ser jag ut som en gammal kärring men de blir snyggare när man får platta de och piffa upp de lite ;)



Usch så jag ser ut, men de e finare men jag är nyvaken där, gick upp tidigt och nu har jag vilat någon timme och nu ska jag bara klä på mig och sticka till jobbet, vill inte jobba idag, nu börjar de där 55 dagarna ta på mina krafter, jag e så trött. Jag går runt och är trött konstant så jag skulle behöva några dagar ledighet nu, e ledig måndag och onsdag nästa vecka om jag har tur, inte säkert att jag har tyvärr :S

Ne usch nästa vecka hade jag tänkt o ta tag i min soppdiet o verkligen gå inför de, vill inte se ut som jag gör. Jag vill kunna köpa jeans på gina som sitter bra mm. Cambridgemetoden blir de om de inte kostar allt för mkt, jag ska ge mig fan på att jag ska klara de. Dessutom ska jag börja gymma kostar bara 120 kr i månaden här där jag bor och dessutom har dom mkt bra maskiner mm, helt värt pengarna! Well jag önskade att jag kunde gå ner ca 25 kilo. I genomsnitt med Cambridgemetoden så går man ner 19,9 kg på 3 månader. O om jag träna samtidigt så kanske de går fortare. Man får ju hoppas på de ;)

Ne nu måste jag verkligen byta om och greja o ha mig, börjar om 50 min och jag sitter här i tshirt o trosor bara, lata jag!

// Fia - hoppas på mkt stöd under  min diettid :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som om det är något för mig me dedära cambridge, vart kan man köpa de?

2008-08-20 @ 14:02:11
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0