Usch o fy.

Vilken baksmälla jag har idag. Gårdagen va kul. Var hos Madde o till en början va de lite segt, inte så mkt folk men ju mer man drack o ju mer tiden gick ju roligare blev de , o fy fan va kul jag hade sen. Men som sagt, alla fick nog i sig lite för mkt för fy fan jag va inte ensam om att uppleva ruset om man säger så. Sket i o åka med bussen hem utan drog med Bitta hem o sov. Hon hävdar att hon inte snarkar men de lovar jag er att hon gör ;)

Idag så va vi uppe vid 11 för vi skulle med bussen vid halv 1 . Gick upp till stan o när vi sitter på bussen känner jag hur de växer i munnen på mig så vi kom itill sjukhuset där vi fick gå av för jag klarade inte de mer så kom brorsan o hämtade oss, Bitta skulle hem till sina föräldrar. Så de va bara o åka hem,byta om o jobba så nu sitter jag här o har slutat o ska strax dra till Tibro där de väntar pizza o film med Malin, Marcus, Ica o Polly :)

Ne lägger in bilderna imon eller nåt. Hinner icke nu ;)

// Fia - 'är 7 år stor ålderskillnad? :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Just ja de e 7 år :P De e de mellan min mor o far :P DOm har varit ihop sen mamma va 16 och pappa var alltså 23 ;) så de funkar finnemang.. De va myys o kika p film får vi göra igen =)

2008-08-25 @ 19:00:01
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0