Lördag o födelsedagskalas

Japp imorgon blir man då hela 20 år gammal o de firas med kalas ikväll. Timingen kanske inte e den bästa eftersom min morbror dog förra vevckan men min mamma tyckte vi skulle ha kalas iaf så då gör man som mammam vill. Hon fyllde förresten 45 igår, GRATTIS i efterskott mamma och mamma o pappa firar 5årig idag så grattis till dom.

Veckan har bara varit full med jobb, va iofs ledig i onsdgas så de va gott, fixade dom sista julklapparna med Ica på stan. Annars har jag inte gjort så mkt, inte vart hemma så mkt, spenderat min dyrbara tid på andra ställen. ;)

Snart är det jul, ingen julstämmning, är mest deppad över allt som hänt den senaste tiden. Jag har fortfarande inte förstått att han är borta, de blir mer verkligt när julafton och alla släktkalas är och han inte är där. :/ saknar dig morbror! <3 Hoppas du har de bra däruppe med min farfar, ni va lika jävliga båda två! :D

Jag är deppad, fundersam och allt samtidigt o en stor klump finns i min mage. Jag vet inte vad som händer, känns som ingenting är meningen längre. Jag känner att jag lika gärna bara kan försvinna. Tror det är precis vad jag behöver just nu, en vecka för mig själv någonstans utanför Skövdes gränser! Någon som vill pröjsa?

Ne nu måste jag hem o duscha, städa osv. Ha en trevlig jul o ett gott nytt år!

// Fia - 8 timmar kvar sen är jag 20!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Många gratulationer innan jul! Det svider o gör ont gumman, jag vet. Men låt det gå sakta men säkert o umgås med dina vänner o ha kul, va runt dem som älskar dig! Det kommer kännas lättare, jag lovar! Kram / Evelina

2008-12-21 @ 02:26:17
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Emma

du och jag gumman. Du och jag <3

2008-12-21 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0