Nyårslöften 2009

hade skrivit ett jätteinlägg med mina nyårslöften som var detta året o mina kommande men så hängde sig datorn. Oväntat? O nej, så får helt enkelt börja om:

Mina nyårslöften detta året var:

* Sluta vara så snäll - de såg vi hur de gick
* Jobba mkt och spara pengar - jobbade mkt, sparade mkt, spenderade mkt
* Gå ner minst 20 kg - Haha de gjorde jag inte.
* Gå ut och gå 1 timme minst 3 dagar i veckan - De gjorde jag ibland, kanske 3/52 veckor ;)
* Minska på cola intaget ;) - De gjorde jag, höll upp i 16 veckor o 2 dagar, jag är stolt!!
* Städa minst 1 ggr i veckan! - Vissa veckor gjorde jag kanske de
* Inte färga håret mer än 4 ggr på hela året - Hm är nog inne på färgning 25 detta året ;)
* Inte röka på 1 år - De borde jag hållt, fy på mig!


Men mina nyårslöften för 2009 blir,(även om jag inte kommer hålla dom):
- Sluta vara så snäll
- Bli lycklig
- Trivas med mig själv
- Skaffa mig ett heltidsjobb
- Åka utomlands
- Gå ner i vikt, helst 20 kg
- Sluta äta så mkt skräpmat
- Minska mer på colaintaget, kanske tom sluta helt?
- Sluta småäta
- Inte röka på 1 år
- Skaffa mig en redig pojkvän som uppfyller alla mina önskningar!


Ja mer nyårslöften behöver man inte, hoppas bara att man kan hålla några av dom. Vissa är ju mer lätta än andra men jag ska försöka!

Jag ser framemot 2009. Eftersom 2008 inte direkt var mitt år så hoppas jag att 2009 blir det istället med massa glädje, kärlek, jobb, pengar mm.

Juste glömde säga va jag fick i julklapp:
Presentkort på Gina, Pengar, Plattång, Väska till datorn/sportbag, Eltandborste, Skor, Väggord, O några mer saker, kommer inte på allt :)

Låg sjuk 23,24,25,26. Mindre kul. Allra sämst var jag på juldagen, typiskt, min enda lediga dag denna veckan o jag va helt död, sov 14 timmar, gick upp o la mig i soffan o där låg jag resten av dagen innan jag gick o la mig. Men nu börjar jag bli bättre, hostar en hel del på nätterna men febern e borta, SKÖNT!. Så igår så bastade jag o Malin o i fredags så va jag, Emma o Malin hos Ica o Polly så det har varit en lugn jul.

På nyår finns de inget planerat, ska vara hos Ica o Polly o vara nykter, är inte på humör för o dricka alls, så ska vara hemma hos dom, jobbar till halv 6 först :(

Ne men nu måste jag kanske jobba lite, seg som vanligt när de e söndag förmiddag, vill helst ligga o sova men som sagt, vissa måste ju jobba på helger också :( o jag råkar vara vissa!

// Fia - undra vad som händer ikväll?


Kommentarer
Postat av: Malin

Man behöver inte lyckas med allt bara man lyckas med ngt lr på ngt vis litegranna iaf ^^

Jag säger inget så har jag ingenting sagt, vem vet vart mitt år bär av :P

2008-12-28 @ 14:30:31
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lycka till med nyårslöfterna :-) Det går bara man vill! GOTT NYTT ÅR PÅ DIG! KRAAMS

2008-12-30 @ 20:32:35
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Emma

min blogg är uppe

2008-12-31 @ 13:03:14
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0