Nytt ljud i bilen o ny telefon!

ja gårdagen innehöll flera nya roliga saker.
Först kom telefonen så den pillade man ju med lite, lite avancerad i början men de e ju bara för att man inte e van. Knapparna e lite hårdare än den förra men va fan, 3000 sms ska väl skickas inom 1 1/2 månad igen så då kanske dom blir lite mjukare sen!

Sen på kvällen igår så åkte jag o T o köpte ljud till min bil, jääävligt bra ljud ska jag säga er. Så nu dunkar de som fan. Ny stereo, baslåda o slutsteg. Riktigt bra saker o de kostade därefter också ;) Kom väl till tappen vid 8 tiden o T höll på o grejade tills halv 1 o jag va bara sällskap, satt o kollade på i kylan, inte varmt i verkstan nu på vintern så blev dubbla täcken(snodde ditt täcke Malin) i natt för de va riktigt kallt o jag lär bli förkyld men de va de värt !

Sitter på jobbet nu o ska bränna ut en jäävla bra skiva som jag kan ha i bilen, för jag ska till jobbet sen o då ska de dunka på! Är skitnöjd verkligen o hjälpen jag fick e helt obetalbar, nogrann e han så inga kablar syns eller nåt :) Får väl helt enkelt gottgöra honom för de någon dag!

Ikväll blir de lugnt, har huset för mig själv då mamma o pappa ska på julbord med Linus Lindgren Racing, så får se vad man hittar på, slutar inte förrän halv 6 i stan så !

I morgon ska jag jobba 11-19,30 o sen blir de julbord på Prisma med jobbet i stan, trevligt o gott hoppas jag! Sen på lördag blir de jobb 10,30-16,30 o sen blir de fördrink o GH hos min bror sen ska vi in o äta julbuffé o sen bowla i 2 timmar med jobbet här hemma, ska bli grymt kul. Mindre kul att man börjar 10,45 på söndagen bara men ska se om jag kan byta o börja 12 istället annars får jag helt enkelt ta bussen till jobbet :P

Ne nu ska jag jobba vidare innan Svea kommer!

// Fia - nya grejer e alltid kul o jag kan köpa dom också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0