Sitter..

o ändrar lite på mitt CV. Blir o söka lite nya jobb nu när dom drar ner på mina timmar. Förbannad e jag men va fan ska man göra. Funderar på o starta eget bara för att ;P Så kan jag anställa mina kompisar som behöver jobb!

I fredags va de julbord med jobbet i stan, gott som fan o så fick man träffa Johanna en sväng också.

Sen i lördags va de först jobb o sen blev de o hämta upp en person o sen till Tdala för o byta om o börja dricka,. drack, spelade GH o sen in till stan. Åt mat. drack, drack, drack o bowlade. Blev kanske lite för mkt dricka men faaan va kul jag hade just vid de tillfället. Skickade en hel del sms som man nu i efterhand ångrar men de e livet, de som har hänt har hänt.

Söndagen gick mindre bra, va uppe gflera gånger o satt på trappan i kylan för o få luft ;) Ja jag mådde illa som fan men jag va ute o drack vatten o duschade o gick o la mig o vaknade vid 11 då de va dax o gå upp för o åka till jobbet. Körde själv, dumt men va tvungen. Hade blåmärken lite här o var, handen, ryggen, benen, jaa som sagt jag kommer ihåg heeela kvällen! Jobbade o mådde illa men de gick, sen så åkte jag hem med ett stor mål från Max o så kom Malin o vi kollade på film o snackade, gick o la oss o sov(eller jag iaf).

Så i måndags va jag LEDIG! Så man sov ut en stund, käkade frulle o åkte till Ikea o A6. Köpte julklappar till brorsan så nu e han klar o sen hem o körde lite på crosstrainern, hade sån jävla träningsvärk sen bowlingen så jag fick träna bort den!

Igår så jobbade jag, tyvärr, fick dock mitt USK på 200 poäng, hade 125 sist så va mkt bättre denna gången, 250 e ju max så! Sen så mötte jag upp Johanna på tappen o så pyste jag o solade, sen gjorde vi tacos o spelade GH o sen blev de sängen.

O nu sitter jag här, vart ute o gått 1 timme drygt, de va skönt. Nu ska jag hem o slöa i soffan innan jobbet, 13-19,30 idag, BORING! Fast först måste jag fixa mitt CV såklart!

// Fia - Be careful what you wish for, 'Cause you just might get it all.


Kommentarer
Postat av: Malin

Starta eget de tycker jag låter som en bra idee ;)

2008-12-10 @ 11:33:56
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: jenny

glöm inte att anställa mig bara :)

2008-12-10 @ 19:13:30
URL: http://lillajennyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0