Snö o onsdag,

o fy fan va skönt att jag bara jobbar till 10 idag. MOHAHAHA! Behöver de, blev inte så mkt sömn inatt, 2 timmar kanske ;) Men jag överlever, de va de värt. Blir väl o sticka hem o sova en stund sen,dock tråkigt o sova själv ;) Måste röja lite på mitt rum också, andra världskriget typ ! Sen ska jag köpa ljud o fixa de till min bil så jag kan dunka plåt som fan sen!

Igår va jag o Ica o skulle handla julklappar, de slutade med att jag bara handlade julklappar till mig själv som vanligt, 1 tjock tröja, 1 tshirt, ny underkläder o lussekatter. Heeelt okej! Blev inga julklappar till dom andra, ojdå ;) ne men köper väl dom senare sen, alltid roligare o spendera pengarna på sig själv! Sen blev de filmkväll med en hajfilm med T.

I måndags va Emmmisen hos mig o hon fick sin fina julkalender av mig o så käkade vi glass,frukt,chokladsås o maränger, MUMS säger jag bara, sen blev de lite chips o godis på de ;) Sen spenderade jag resten av kvällen med att radera sms på min telefon o bara slöa o lyssna på musik. Somnade som en stock i  min säng med mobilen i handen, hade fått 2 mms o 1 sms när jag vaknade 5 på morgonen, då sov jag gott!

Har förresten beställt mig en ny telefon, den borde komma idag. En Sony Ericsson c902 blev de, en svarter!

Visst e den nice??

Nu ska jag jobba lite..

// fia - en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Sabine

ingen snö här (än) :D

2008-12-03 @ 22:11:47
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0