Vila i frid morbror.

Min underbara, roliga och snälla morbror dog inatt. Halv 2 i natt dog han. 41 år gammal. Han har legat inne på sjukhuset sen förra torsdagen för han fick en hjärtinfarkt. O inatt så dog han av kraftig hjärtinfarkt.

Hans barn, mina kusiner är 11 och 14 år. Dom ska alltså leva resten av livet utan honom. Han kommer inte kunna närvara vid deras födelsedagar, julaftonar, studenter, när dom får barn mm. De e orättvist

De finns folk som är dumma i huvudet, som snyltar på andra, som slår folk, mördar folk ja, gör en massa dumma saker, dom får leva ett långt liv medans underbara snälla människor som min morbror får dö. De finns väl ingenting man kan göra men dom kopplade bort övervakaren på hans hjärta igår kväll o några timmar senare dog han. Kanske dom hade kunnat rädda hans liv om de hade låtit övervakaren sitta kvar? Tankarna går omkring i huvudet på mig.

Har haft en klump i magen o när jag gick upp imorses då jag kände att nåt va fel så trodde jag att de va min mormor som gått bort men jag hade fel. Nu är klumpen borta och jag har haft detta på känn ett tag. Jag har sagt till mig själv att någon kommer gå bort detta året, jag vet de för jag har känt de i magen. O nu är jag så ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Denna julen o min 20årsdag är förstörd. Ingenting kommer bli detsamma igen!

Vila i frid Stefan Flodin. 1967-2008.

Du är himlens finaste ängel!

Kommentarer
Postat av: Emma

R.I.P Stefan..

Ta hand om familjen nu.

2008-12-11 @ 14:45:49
Postat av: Malin

R.I.P

Vi tänker på der det vet du och vill du prata så hör bara av dig!

2008-12-11 @ 19:51:36
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Evelina

ledsen gumman. Livet är orättvist men ändå rätt. Man ska passa på o försöka ha så roligt som bara går för livet bjuder på många tråkigheter o ledsamheter. Så se till o fira din födelsedag riktigt ordentligt !! förstår att de inte blir desamma. Men bara man har sina vänner o familj som stod så känns det genast lite bättre. ha en fin helg. KRAMA OM

2008-12-12 @ 13:13:22
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0