EMMA, MALIN, JOHANNA & ICA!

Såklart gör ni mig glada och lyckliga, men jag trodde inte jag behövde säga de för jag trodde ni visste de. Om ni visste hur mkt ni betyder för mig, utan er skulle hela min värld falla ihop. Utan er klarar jag inte dagen! JAG ÄLSKAR ER BABES!

Sitter på jobbet, mina tråkiga jobbinlägg kommer nu Emma men de e typ de enda jag gör ;) Igår va jag i GBG på säljarutbildning med Albrekts, fy fan va segt de va men jag hade Märtha och Hanna med mig så då gick de an, dock va tåget hem 25 min sent, de gillas inte av mig, FY SJ! Sen blev de julbord på Parnassen, Mekonomen bjöd o man tackar inte nej till god mat och trevligt sällskap, så de blev lite sent igår, jag va dock chaffis för jag hade ju min bil vid Mode o den va man ju tvungen o ha med sig hem. Fick skjutsa hem Kent o Tommy så sällskap hade jag iaf!

Idag ska man jobba 7-12 o 13-18 sen ikväll blir de slappning på hög nivå, kommer inte lämna Timmersdala kan jag säga er. Börjar 8,30 imorgon på tappen. Jobbar till 11,30 o sen blir de 12-15 i stan så blir de hem o vila en stund sen ska Johanna komma förbi o förfesta/spela GH3, Emma, Jenny, Malin, vill ni komma??  Sen blir de inflyttningsfest hos Ica o Polly, NICE! Kommer en hel del roligt folk så de e ju alltid kul. Dock börjar jag 8,30 på lördagen men va fan, de har inte stoppat mig förr ;)

Ne nu ska jag fortsätta med mina morgonrutiner, hade ett gäng med bakfulla gubbar här på morgonen, roligt!

// Fia - just like a tattoo!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa jag vill komma men de vet du ju redan ;)

2008-11-28 @ 16:15:58
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emmis

naaw sötnos :) Imorrn blire festa! får se hur vi gör med dig, de skulle va trevligt att komma förbi en stund men vi har inte ens nån skjust :/

2008-11-28 @ 17:08:02
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0