Får se.

om de funkar o uppdatera nu, gick inte häromdagen så får väl se om de funkar nu.

Sitter på jobbet och slappar, 7-10 på tappen o sen 11-18 i stan idag. Tuf dag med dubbla pass, men pengar, de gillar jag. Imorgon jobbar jag 7-10 o sen 13-18 o på torsdag ska jag på säljarutbildning i Göteborg hela dagen o fredag e de samma som imorgon o lördag blir de 8,30-10,30 o 11-16 o söndag 8,30-16. Yes underbar vecka, NOT! Men på lördag blir de iaf fest, de säger man aldrig nej till!

Snö ute, o jag hatar de, de betyder att den lilla rädda och osäkra personen i mig kommer fram o får mig att inte vilja lämna huset. Är så otroligt rädd att något ska hämta mig denna vintern också, vill verkligen inte men när man blir osäker på sin körning i snö så är det inte kul. Tyvärr har jag ett jobb o sköta i Skövde o måste ju in till de, men förhoppningsvis så försvinner snön snart, JAG HOPPAS VERKLIGEN!!!

Förra veckan bestod av en massa arbete, i stan o på tappen. Man är lite busy som vanligt ;) O så en hel del filmtittande o sena nätter! Så man blev trött på kuppen också! O så ont i njurarna hade jag också, jävligt ont hade jag, men magkatarr e de tydligen! I fredags va jag med Emma o Jenny o kikade på "House of haunted hills" skitkass men liiite otäck.. Sen va jag på Ikea i Jönköping i lördags med Tommy o sen spelade vi tvspel med hans kompisar, o jag förlorade mot Tommy, mindre kul för då blir man mobbad för de :P

Satt o kollade på massa bilder igår o fan vad jag saknar Bitta, vi va bästa kompisar o när jag satt o kollade på bilderna från Turkiet förra året så blev man lite ledsen o de sved till i hjärtat. Om saker o ting bara kunde vara lättare mellan oss!
 
Ne nu ska jag kanske göra nåt innan Svea kommer, sen blir de e o tanka bilen o pysa till jobbet, julhysterin börjar ju snart, 25 idag=LÖN. o min va lika fet som vanligt ;)

// Fia - tydligen är jag ett praktexempel, men varför vet jag inte, detta måste undersökas!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du fixar allt!

Lördag så blir de festich ;P

2008-11-25 @ 09:51:28
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe så läskig var den juh inte :P

2008-11-25 @ 18:44:53
URL: http://lillajennyc.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni är väl osams för en anledning? :/ Om du känner att det inte är värt det borde du bli vän med henne igen men efter vad jag förstått så är du la inte så jättesugen? Hon kommer på lördag kanske? :) Och jo filmen var rääääätt otäck

2008-11-26 @ 08:30:45
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0