God morgon!

blir en sånt där "jag är trött o jag jobbar" inlägg idag igen ;) Nu är de dock 2 veckor kvar sen e jag faktiskt ledig EN HEL DAG!! En hel söndag, söndagen den 14 December är jag ledig o då ska jag åka till Ullared!

Igår så blev de extra jobb, först tappen 8,30-11,00 o sen akut in till stan, skulle inte börja förrän 12 men Hanna ringde o va sjuk så jag började 11,30 istället o till 15,30! Sen mötte jag upp Johanna o vi gick till Cervera o köpt inflyttningspresent, hem o åt våran goda pizza från Prima o så gjorde vi oss iordning. Blev en svart klänning med grå strumpbyxor o mina nya stövlar, riktigt nice, o såklart löshåret på de!

Hos Ica o dom va de segt i början då eftersom de inte va så mkt folk o inte va man så full heller. Men självklart blev de mer sprit o cider sen så kvällen blev riktigt lyckad iaf, träffade Göteborgarna lite, spelade lite musik o ja bara drev omkring o pratade med folk. Stellan kom inte ihåg mitt namn,de fick han minsann höra resten av kvällen, dom e trevliga dom prickarna. Brorsan, Jocke, Söder o Choffe kom förbi en sväng o sa hej o hejdå o pratade en massa skit. Sen blev de ett litet prat med Bitta uppe men känns sådär o snacka när man e på lyset så blir en fika någon dag för o prata om allt som hänt. Sen kom Anders o hämtade oss, TACK ANDERS!

Har sovit typ 3 timmar, hade ont i magen o mådde illa, kan bero på spriten, kan bero på magkatarren. Så har legat o smsat sen halv 7 imorses o nu e jag här på jobbet o jag e glad att de e på tappen för då kan man se ut som man vill o v seg som fan! O nu e Malin här o sitter o e bakis.

Har gjort sönder min telefon litegrann, liten del av displayen o en stor reva på skalet. Sådär kul. Vill ha mig en ny telefon, får ringa o flörta med dom på 3 ;)

Nu ska jag fortsätta o jobba kanske :D

// Fia - Första advent idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0