Nu vet jag..

vad jag e för praktexempel ;) men ni andra kan ju suga på den lite till.

Sitter på jobbet, ska hem o vila 1 timme innan jag måste in till stan o jobba, SUCK. Får dessutom bara 10/h i veckan efter jul sen. Kul? Nej, är jag förbannad? OJA! Känns sådär kul o gå dit då..

Ikväll blir de nog filmkväll med Johanna, en sallad från prima o en bra film är ju toppen en seg onsdagskväll.

Vet ni? Jag är otroligt glad idag, jag är bara glad o de finns en anledning. Jag kommer inte ihåg när jag va så glad som nu. Det är någon som får mig att bli glad, tack för de !

Förresten måste jag ju säga GRATTIS till Ekis som fick körkortet idag, jag är så stolt!

Nu måste jag pyyysssa annars hinner jag inte sova ;)

// Fia - happy face!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag vet :p

2008-11-26 @ 18:39:05
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

Meeeeh :( Tommy hit och Tommy dit...Vi andra som försöker få dig glad då? :/

2008-11-27 @ 20:36:30
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0