....

Gårdagen bestod inte av någon matlagning eller kladdkakebakning för Bitta ringde o berättade att hennes Robban ramlat ner från ett tak, igenom ett golv o ner på ett betonggolv o han låg på sjukhuset. Som den goda vän jag är så hoppade jag upp ur soffan o körde i raketfart till Skövde. Fanns dock inte så mkt jag kunde göra men vi satt där o pratade o kollade på tv, fick med henne så vi åt på MAX så hon fick i sig mat. Visst blir man helt chockad när man får ett sånt telefonsamtal .

Jag är trött. Ska jag vara riktigt ärlig så kommer jag inte ihåg när jag var pigg o mådde bra senast. Denna sommaren o denna biten av hösten har tagit stryk på mig, jag mår dåligt. Jag sover inte, har ont i magen, blöder näseblod(som jag inte gjort på 10 år) o jag är helt slut i kroppen o orkar inte röra mig en meter knappt.

Men jag måste jobba.
Fan ta Andreas, allt detta är hans fel. Hade han inte tagit alla mina pengar så hade jag inte behövt jobba så här mkt. Men nu gjorde han det och jag lovar att de ska han dyrt få ångra!
Fan ta alla jävla läkare här i Sverige som felbehandlade min mamma under 20 års tid. Hur lätt tror ni det är att se sin mamma lida varje dag för de felet som de läkarna gjorde? Tack för de era jävla idioter, min mamma kommer aldrig bli densamma. Jag kommer alltid få jobba åt henne för hon kommer aldrig mer kunna jobba 100%. Men att jävla pissförsäkringskassan inte fattar de gör att min mamma blir ännu dåligare.

Ne nu ska jag ta o fortsätta med mitt jobbande, magen skriker, den har ont , huvudet har ont o ja, hela jag har ont. Jag orkar snart inte mer :(

// Fia - en bra grej idag, ska kolla på en bil!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, den serien är både rolig och bra. 7:e avsnittet slutar så spännande så de är inte så roligt att behöva vänta en vecka till, haha.



Jag var blond när jag var i Turkiet 2003, och då var jag 14 år. Minns inte så mycket utav om de var jobbiga, minns bara någon som ville vara tillsammans med mig, haha.

Resterande 3 ggr har jag varti brunett, det är också ett helvete ska du veta. I år fick jag och min kompis inte ens sitta och äta i fred på hotell restaurangen. Vi fick inte ens vara i fred vid poolen, då de jobbade en pool kille där som pratade med oss hela tiden.



Vart i Turkiet har du varit och när?



/Jessica

2008-10-09 @ 13:49:31
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: Emma

gumman det blir bättre :( du ich jag behöver ta oss en dag/vecka nånstans och gråta ut våra sorger

2008-10-09 @ 15:52:36
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

Ush :S Hälsa till Bitta, hoppas han mår bra! Vi får försöka ses ngn dag allihopa tycker jag emma!

2008-10-09 @ 17:00:57
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Melissa

sv; mmh okeyokey :)

2008-10-10 @ 08:15:27
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0