Fredag.

o jag jobbar som vanligt. Dock bara 10-15 på tappen idag, mamma behöver greja lite i huset för vi flyttar imorgon o de e bättre att hon grejar så jobar jag åt henne + att då får man lite pengar :)
Sen ska vi åka till Mariestad o köpa en träningsmaskin, kan lägga ut en bild på den när vi fått hem den ;) O sen så kommer Johanna hit o vi ska bära lite saker o sen blir de film, mat o drinkar! MYSFREDAG!

I onsdags så jobbade jag 10,30-19,30, ganska seg dag men de gick helt okej ;)

Igår så jobbade jag 13-19,30 sen hälsade jag o Bitta på Johanna på Prisma, o sen så åkte jag hem o slappade, käkade mat från max, mums ;) Kollade på nya serien på 5an "Fringe", ganska bra, jävligt knepig men den kommer jag följa :D

Sen så hade MIN BIL KOMMIT TILLBAKA! TACK SAMUEL! Nu så är min bil klar och Peter o Sara(min kusin o hans sambo) ska nu ta bilen idag så mohahha, jag e mkt rikare på måndag, men de blir en ny bil då, ska bli skönt o få sig en egen bil igen, älskar o köra brorsans bil o mammas o pappas Lincoln men jag vill ha mig en egen ;)

Imorgon blir de fest hos Malin o utgång, ALLTID TREVLIGT!

Ne nu ska jag ner till Perssons o hämta mina saker från Halens innan jag börjar!

Emma, jag saknar dig, hoppas ni mår bra, mår du dåligt mår jag dåligt :(

// Fia - 2 par nya skor ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

har uppdaterat nu ;)

2008-10-03 @ 14:34:56
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Emma

saknar dig också!

2008-10-03 @ 16:03:44
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0