HSM3 ikväll.

Jag har längtat o längtat. Jag är verkligen en sucker för alla Disney filmer som High School Musical, Camp rock, mm o just idag ska jag gå på Hsm3 ;) Kikade på ettan när den gick på 5an i lördags.


Ska gå med Emma, hennes kusinbarn Madde o en kompis till Madde.

Puh nu är jag trött. Har vart ute o gått i 1 timme i motvind. Gick en rejäl vända, får passa på nu när man väl e ledig. Imorgon börjar allvaret igen. Fre-torsdag jobbar jag i stan. Sen ledig fredag o sen jobbar jag lör-sön o sen börjar dom trevliga morrnarna på tappen. Yippie, or not!

Ne nu ska pysa ner till Maja o gosa med henne lite, ta o äta "lunch" som består av melon ;)

// Fia - nyttiga veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0