I FLYTTARTAGEN..

Nu är dagen jag väntat på här, nu behöver jag inte dela en "liten" fyra på 120 kvm med mina föräldrar längre, som jag gjort de senaste 2 månaderna drygt. Idag flyttar vi ner till huset, min pappas barndomshem, huset som min farfar byggde för många år sedan, de ska bli vårat hem nu.

Jag skulle egentligen bo kvar i lilla 4an här uppe själv men det är ju ingen idé o ha en stor lägenhet själv, dessutom bor jag ganska avskilt från mamma o pappa, nere i källarn men de spelar ingen roll för jag tycker mitt rum är mysigt o det är ju huvudsaken.

Så jag gick upp för en halvtimme sen för jag hörde pappas telefon, då va både han o mamma redan vakna, så nu sitter jag här, trött o sliten o ska väl börja hjälpa till alldeles strax, men jag är så trött!! Inatt ska jag sova i min dubbelsäng, de har jag inte gjort på ett bra tag, jag älskar min säng o de ska bli så underbart o byta ut den lilla 90cm sängen som jag sover i nu mot min underbara 180 :D

Ne nu måste jag ner o greja. Vet inte när jag får internet igen , men går väl in på tappen o uppdaterar. Annars finns jag på telefonen, ni som har numret ni kan väl ringa eller komma o hjälpa till ;)

// Fia - imorgon bli de nog både Göteborg och Skåne för o kika på lite bilar :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte hur de gått för dig med de dära att vara full när du vaknar men den kör jag på! Helvete va dåligt jag mår :p

2008-10-05 @ 09:00:10
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA malins klockrena kommentar!!

2008-10-05 @ 11:05:03
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0