Inte så lediga söndag.

Fast blir inte så många timmars jobb , slutar 13.30 så dagen går ganska fort, men riktigt jobbigt o gå upp. Ska ta vara på mina sovmorgonar framöver för from 3 Nov tom 14 Dec kommer jag jobbar VARJE morgon, hör ni? VARJE morgon på tappen. Aningen 7,30-10 om jag börjar 12 eller 13 i stan. Eller 7,30-11 eller 7,30-12. Jobbigt? JA, med tanke på att jag blivit så bekväm med o sova länge, eller ja, till 9 iaf o sen gå o slappa på morgonen ;)

Igår åkte jag till Agnis i Falköping, vi snackade skit, åt kinamat(stekta nudlar med kyckling o jordnötssås, GOTT? JAAA!) kollade på "Hell Boy 2" helt okej film. Sen åkte jag hem i min fina bil, snackade med Johanna i telefon hela vägen från Falköping till Timmersdala nästan, bra sällskap ;)

Imorgon så ska jag skärpa mig, fine jag har seriöst inte druckit cola, fanta eller någon läsk förutom loka o festis på 6 veckor. Är jag stolt över mig själv? JA! Ska försöka håll mig till nyår, eller iaf tills jul o julmusten, den e ju så god ;) Min nya dricka heter "loka likes asia -machua moon" o den e god, jag som seriöst avskydde loka o alla sorters mineralvatten innan kan inte få nog av de nu, de e så gott, tom naturell loka ;)

Ne men jag ska ut o gå och greja på träningsgrejen varje dag, inget godis, bara fredag eller lördag men max 1 grej eller 10 kr i smågodis, o mineralvatten ;) Sen så blir de inget vitt bröd, ingen pasta eller potatis, ris eller korv. In med de nya roliga bulgur, matvete, quina(?),  cous cous, kyckling, grönsaker, mörkt bröd, kött o ägg o mejeriprodukter. Jag ser framemot detta. Ingen mer skräpmat, de e inte ens gott. 20 kg ska jag gå ner innan jag seriöst ska försöka hitta en kille. De ska jag klarar, har ju bara 6 månader på mig ;) längre än så kan jag inte va singel ^^

Nu ska jag jobba lite, massa krångel här idag, swedbank korten funkar inte, inga fiskekort, ja typ allt. Men nu så håller Emma på o tjatar om en Danmarksresa, hon vill åka idag? Jag som jobbar imorgon, iofs bara 3 timmar, de går faktiskt o sjukanmäla sig ;)

Veckan med jobb:
Mån: 13.00-16.00
Tis: 9,45-16.00
Ons: LEDIG
Tor: LEDIG

Fre: 12.00-19,30
Lör: 11.00-16.00
Sön: 10,45-15.00

Helt okej vecka men jävlar vilket inlägg de blev nu ;)

// Fia - 20 kg, någon som vill ha? ;) Jag delar gärna med mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0