Lediga lördag.

Den rubriken har jag aldrig haft tidigare, men de va faktiskt förr förra helgen jag va ledig senast, nästa lite ångest. Men sen blir de 3 helger med jobb igen, o så lite imorgon kanske, beror på mitt humör ;)

Igår va jag med Emma en sväng, kikade på "camp rock" o så snackade, åt chips ;) Sen kikade jag på "Wedding craschers" med mamma o pappa . Riktig skön ledig fredag.

Idag så ska jag ut o tvätta bilen o städa den, så den blir jätteren o fin :) min fiiina bil!!!
Har hela förmiddagen lagt in nya låtar på mp3n, blev en bra o salig blandning med ca 400 olika låtar ;)
Ikväll ska jag till Falköping o Agnis o hälsa på lite, bara slappa, kolla på en film o käka god mat. Inte allt för ofta man ser henne så 2 ggr på 1 vecka e väääldigt ovanligt om man säger så men henne får man aldrig nog av så ;)

Ne nu ska jag pysa. Har börjat tappa en massa sårskorpor på tatueringen o tappat lite färg så de får bli en till omgång hos Robert sen för o fylla i den.

// Fia -finns de någon kille som har samma musiksmak som mig, älskar tatueringar o dessutom är snäll? ;) Jag tror de finns någon ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA som att du vill till robert för att bara fylla i tatueringen! Du vill lyssna på hans musik och allt!

2008-10-19 @ 09:47:36
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0