Måndag..

börjar jobba om 40 in så jag ska skynda mig. Helgen har vart lugn. I fredags så jobbade jag till halv 8 o sen hem o kikade på idol med mamma o pappa sen sängen. Sen på lördagen så jobbade jag först, sen mötte jag upp Malin efter jobbet så kikade vi  idom nya butikerna på Maxi  o sen åkte vi till Götene o Emma. Vi tog ur löshåret. 700 spänn för ingenting som man tar ur efter 1 vecka :( jävla tråkigt. Igår så va jag med Johanna på kvällen. Vi kollade på 3 filmer, käkade godis o slappade.

- Step up - 4/5
- John tucker must die - 4/5
- She´s the man - 5/5


Ja dom såg vi på o jag gillar dom allihopa, men step up 2 va bättre än ettan men Chaning Tatum e riktigt het!!

Veckan med jobb

Mån: 13-19,30
Tis: 9,45-16
Ons: 11-19,30
Tor: 9,45-16
Fre: LEDIG
Lör: 8,30-16
Sön: 8,30-12,30 o 13-17,30

Ja busy som vanligt. Måste pysa!

// Fia - filmkväll idag också tror jag , med mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0