Onsdag.

o jag är trött. Är lite halvsliten o dåsig, tror jag har feber? De vill jag inte ha, har inte varit sjuk på ett halvår minst, om man bortser från öroninflammationen jag hade i Juni.

Slutar snart, jobbat sen 7 imorses o sen ska jag hem o göra lite grejer. Hade tänkt o baka en kladdkaka, göra cheddardip så ska jag äta nachos o cheddardip o guacamole till middag  o så kladdkaka till efterrätt o så kolla på "Playa del sol" som jag har lånat av Bittas Robban. Riktig toppenkväll, behöver bara slappna av, 'är så trött i kroppen.

Internet funkar inte än :/ så jag kommer inte kunna få se de senaste 90210, GG, Greek eller OTHavsnitten på länge :'( Därför får jag nöja mig med "playa del sol" och "Sex and the city" säsong 1 :D D


Ihelgen blir de bilkikande, har hittat flera bra alternativ som Kalle idag ringer på. Det är 2003-2005 allihopa ;) o så inte mer än 6000 mil. HELT OKEJ ;)

Ne nu ska jag greja innan Svea kommer. Ha en bra onsdag!

// FIA - fortfarande sleten

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det är bra med dig, Bitta och Robban. Det blev ingen kladdis för dig idag :(

2008-10-08 @ 22:19:33
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0