Tisdag.

jag är på dåligt humör idag. Riktigt dålit humör! Jobbat sen halv 10, e trött o ändåså jobbar jag än. Idag är en sån dag där jag inte känner för o va social fast jag måste. Le åt mina kunder, vara trevligt, blääää. Dessutom har dom gort om vår entre inne i stna idag så de va väl ganska högljutt om man säger så. Typ 160 db skulle jag chansa på. Lätt o höra vad kunderna vill? Stackars den yngre lite sötare byggarbetaren som fick en hel del hatiska blickar under dagen.

O nu sen kl 20 över 4 så har jag jobbat på tappen. Inte alls känt mig trevlig, bara grejat med mitt o så. O precis nu så sa pappa att jag skulle skynda mig, fuck him, jag e trött o ändåså hetsar dom mig till gränsen. jag bloggar hellre istället, Inget bra humör här inte.

Jag har kommit fram till att den enda personen jag kan lita på i min omgivning är mig själv. Jag har blivit lurad, blivit huggen i ryggen alldeles för många gånger så nu ger jag upp. Ingen kommer någonsin få min tillit till 100%. Förlåt för detta men hur fan ska man kunna lita på någon i dagens samhälle när alla bara vänder en ryggen, tar dina pengar o sen spelar falska? Sorry men jag köper inte den bullshiten alltså. Inte längre.. Synd för alla andra som kanske inte har något annat än goda tankar o avsikter men jag kommer aldrig lita på er. Kul för mig som alltid kommer tro att mina kompisar eller kanske min nya pojkvän inte har goda avsikter med de hela.

Nyttiga livet går bra.
Åt lite igår, mat, macka o frukt. Idag har jag ätit 3 mackor, frukt o sallad. Igår så va jag ute o gick i 30 min o sen crosstrainern i 10. Idag blir de crosstrainern i 20 min tänkte jag, den e riktigt jobbig..


// Fia - bad day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0