Torsdag..

O jag ska strax in o jobba. Mamma ska bara hjälpa mig o smörja in the tattooo ;) Väldigt slapp vecka denna veckan,

Ledig i måndags, tatuerade mig, färgade håret o va i stan o träffade Agnis!

I tisdags så jobbade jag 13-16 o sen satte jag i löshåret, jättefint :) sen så träffade jag Bitta o Robban ihop med Emma i stan o åt god mat på Pim´s.

Igår jobbade jag 11-19,30 - lååång dag sen så åkte jag hem bara o kikade på "All the boys love Mandy Lane" ihop med Ekis o brorsan, den va sådär. Sen kollade jag på SATC s02, jag älskar den serien!

Nu ska jag kolla efter en tv, ljud till tv o nytt ljud till datorn en ska jag pysa!


// Fia - ledig fredag, lördag o söndag. Någon som vill hitta på nåt??

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VILL TRÄFFA DIG?

2008-10-16 @ 20:30:26
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är på om de inte blir fest ;P

2008-10-17 @ 01:01:53
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0