...

Jag har inget liv, har kommit fram till att jag egentligen inte gör nåt vettigt nån gång. Jag har liksom ingenting att leva för utan jag bara flyter med o gör som man ska göra. Jobba, äta, skita och sova. Jag tror att jag jobbar så mkt för att jag känner mig rastlös. Jobbar hellre än o bara sitta hemma o känna mig värdelös, när man jobbar är det alltid någon som uppskattar en. Jag försöker vara snäll, hjälpsam mm mot alla hela tiden men de känns som ingen uppskattar de utan bara tar emot o fortsätter med sitt egna liv.  Förlåt att jag inte är lika perfekt som alla andra men de enda jag vill med livet är att verkligen tycka om de! 

Igår gjorde jag inget på kvällen, bara grejade i huset med pappa och sen kikade jag,mamma och pappa på film. Helt underbart skönt o inte göra nåt men ändåså astråkigt.

Idag så har jag o mamma vart på köpstan o sen drog vi till mormor o morfar där vi fick mat, sen va de kalas för min kusin Hanna o sen hem o greja i huset. Kom upp hit i lägenheten för en bra stund sen, har kollat på tv o inte gjort nåt. De e liksom inte ens kul o vara ledig, tar inte för mig o göra nåt då, o jag vill ha saker o göra hela tiden annars tröttnar jag på mitt ack så tråkiga liv.

Inte för att jag vill ha nån pojkvän eller så men jag vill ha ett intresse. Visst jag tycker om datorn, musik mm men de e ju inget vettigt. Så min nya passion ska bli att vara ute och gå med bra musik i lurarna. Hoppas bara att jag hinner med att gå när jag inte har nån tid alls egentligen. FLyttar om 2 helger, o typ inget rum e klart, bråttom!

Ne nu ska jag ta o kolla på "Hitch" sen ska jag sova. En heldag framför mig imorgon. Upp o äta frukost, gå ut o gå, duscha, jobba 13-16 stan, 16.30-20.30 på tappen o sen ska jag upp till Anders på en healing. Han ska bitchslapa mig för att jag varit dum o bara druckit cola i veckan. Ne han ska ta och ge mig nya krafter. Fy på mig, fy på värdelösa mig :(

// Fia - inget peppat inlägg men jag e nere i en svacka o jag vet inte när jag kommer upp ur den!


 MAJA, min största kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0