Faaan.

hade skrivit ett aslångt inlägg o eftersom mitt internet e helt jävla fuckat så hängde de sig. Oväntat? ne!


Veckan iaf som gått:

Mån: Jobb i stan 13-16 sen Tappen 17-20 sen va jag uppe hos Anders o han gav mig ny energi.


Tisdag: Jobb på tappen 7,30-15. Sen blev de stan och Bitta, dit kom Malin, Johanna, Emma och Ica. Vi hade en tjejkväll med race till o från Maxi. Jag och Bitta vann ditvägen med knappt marginal o påvägen tillbaka så slog jag och Emma dom andra med stor marginal med min superduper kangoo ;) kikade på Awake som va okej.


Onsdag: Va ute och gick på morgonen och gjorde mat o sen jobb 13-19,30. Johanna kom o hjälpte mig och stänga o så köpte vi med oss sallad från Prima med o så gick vi till huset o åt o kikade på 21 :D riktigt riktigt bra film. Rekommenderas!!


Torsdag: Va ute o gick på morgonen o grejade o hade mig. Jobbade sedan mellan 15-20 på tappen sen va jag hos brorsan o fixade nya avsnitt av Gossip girl, Greek, One tree hill och "90210". Sen kikade jag på OTH, GG och Greek så de blev sent.


Fredag: Va bara uppe o kollade på 2 avsnitt med "90210" innan jag åkte till jobbet vid halv 12. Kom hela 28 kolli med saker till jobbet så Lisa fick komma o hj'älpa till. I vanliga fall brukar vi få 7 :P Sen hem o så blev de "julmat" dvs janssons, prinskorv, omelett och köttbullar. Sen va jag o brorsan hos Anders o gav hans katt mat o sen så kollade jag och mamma på Animal Planet. Grymt vad folk gör med djur, De gör mig riktigt förbannad.


Lördag: Igår så jobbade jag. Sen så käkade jag lite, fick dåligt samvete över att jag käkade lite chips så jag gick ut o gick 1 timme, Sen va jag i Lerdala o hämtade kompisar till brorsan, lämnade dom i stan o hämta Bitta o Robban o i Tdala så väntade Emma så de blev en liten pizza o filmen "Fools gold" med dom o så Ica o Polly såklart.


Idag har jag jobbat, ätit, vart ute o gått med mamma i 1 timme drygt, o så kikat på "hål i väggen" Björn Gustavsson va med. ÅÅÅ va jag e kär i honom. Underbarare kille finns ju inte ;) Eller vad säger du Emma?


Veckans som kommer med jobb
Mån: 15-20

Tis: 7,30-16

Ons: 11-19,30

Tor: 13-19,30

Fre: 7,30-15

Lör: 8,30-18,30

Sön: 8,30-18,30


20 timmar bara i helgen. Min tv o sourroundsystem e nära ;)


Veckans filmer:

"Awake" -3/5

"Fools gold" 4,5/5

"21" 5/5 - den va heeeelt underbart bra!


Ne men nu ska jag pysa. Take it easy. Jag finns på mob. Ring inte innan 9 på morgonen för då sover jag ;)


// fia - 6 dagar utan socker, ingen dricka, inget socker. Jag e grym. Mitt nya jag kanske??


Kommentarer
Postat av: Emma

BJÖRN ÄR MIIIIIN

2008-09-14 @ 22:00:38
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0