Fredag .

o jag ska jobba typ hela dagen idag. 12-19,30 sen efter jobbet blir de en sväng till Anders för lite healing.

Har verkligen vart inte bra denna veckan, har käkat lite godis, inte i överdrivna mändger men jag har ätit godis iaf :( Men ingen cola! Jag är så stolt över mig själv. Har druckit 1 festis o så 1 bon aqua päron o så nån loka. Annars vatten, men å nu e de fredag o idag skulle jag kunna döda för en cola. Men 17 dagar har jag klarat mig, 16 dagar mer än vad jag trodde. Sisådär bara 55 dagar tils de e okej att dricka igen. Måste vara ren i ca 2 månader, lite mer för att beroendet ska vara ute ur kroppen.

Igårkväll va jag nere i huset o grejade, kikade på "Brudens bäste man" , helt okej, 3,5/5. Sen provade jag lite kläder som va gamla, men inget passade :( De e ganska deprimerande. Men mamma ska köpa en såndär träningsmaskin så nu kan jag stå hemma o träna så slipper jag gå ut o fördelen med en sån är att man tränar hela kroppen. Får se hur länge man klarar de men skräpning på mig nu, jag vill bli smal och lycklig snart! o 10 kg innan året är slut är ingen omöjlighet, bara 7 kvar. ;)

Har jag sagt att jag hittat den tatueringen jag vill ha nu??


Det är grekiska siffror som står för : 62, 62 och 86, Min pappas, mammas o brors födelseår. Min mamma tyckte den inte va rolig utan hon menar att jag ska göra nån annan lite roligare men jag vill visa dom med denna tatueringen att dom kommer alltid vara min familj. Men killen som jag ska göra den hos ska göra om den lite så den blir mer personlig. 

Sen kanske de blir en till tatuering . Är som sagt sugen o ha nåt på vaden. Har funderat på o ta ett tassavtryck av Majas tass o ha den på vaden, men vi får se. Annars e jag sugen på att ha något med blommor, har hittat en fin som jag vill ha! Någon som har förslag på vad man kan ha? Jag vill ha nåt personligt, inte ha nåt som alla andra har.



Denna har jag tatuerad i svanken, inte med ringen runt men jag har gjort den själv och den står för mitt namn. Den är personlig o just nu känns den väl lite fjuttig, kanske ska bygga på den istället?



Denna är ju min andra tatuering, så något på sidan kan jag inte ha för då liksom blir de för plottrigt. Men jag älskar den verkligen, tycker den e sjukt snygg. Kanske bygga på med någon mer stjärna??

Ne nu ska jag sluta med mitt tatueringssnack. Men jag gillar verkligen tatueringar :D Maja ligger bredvid mig så jag ska gosa lite med min älskling :)

// Fia - helg och som vanligt jobbar man..

Kommentarer
Postat av: Micka

Ja, jo tack för mobiltelefonen! :) Den har ju verkligen underlättat en hel del. Han är i Eksjö, ing2. Hans tvilling är i Halmstad. Var va din kille?

2008-09-26 @ 17:43:21
URL: http://breathanddeathurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0