hemma

hos min bror. har precis kikat på avsnitt nr 4 av "90210". Tycker verkligen om den serien. O så har han tagit ner GG, Greek o OTH också, Dessutom laddade jag ner filmen "camp rock" med Jonas brothers i huvudrollen. kan de bli bättre? Den ska jag nog kolla på idag, eller imorgon kanske? Får se.

Har jobbat 11-19,30 idag så jag är ganska seg nu. Hade en hel del o göra o de e alltid kul :)

Syndade med en kycklingtallrik förut, gott men jag har kommit fram till att kyckling o bulgur e så mkt goare ;) Så nu ska jag hem o hoppa hopprep, gjorde aldrig de igår :(

Har fått min bil sålt också om dom fixar den nu, för min kusin köper den när den e färdig för han sålde sin bil idag. Skönt för mig. Nu blir de en ny pärla. De gillar jag :) Sugen på en golf 4 eller en golf polo. kanske en by bagge kanske? Hmm får se :)

// Fia - massa tittande på dumburken just nu men jag är verkligen en serietönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0