jaa..

I'm hot .
You're cold .
You go around like you know .
Who I am . 
But you don't .


Älskar verkligen denna inledningen på den dunderbra låten av JB :D

Sitter här. Sleten som fan, har precis kommit hem från Götene . Spenderat kvällen med min film och lipar polare i alla väder Emma the rockstar. Kikade på 2 filmer. En thriller/rysare eller vad man ska säga att den va "Untraceable" och sen "The hotties and the notties" en komedi med Paris Hilton i huvudrollen. Båda filmerna va bra faktiskt. Tom den med Paris. Väldigt förvånande.

O resten av dagen innan har jag jobbat. Segt som fan men de va värt de. Pengar ;) Kommer behövas då jävla skövde bostäder tar hela 785:- svenska riksdaler av mig för byte av lås. Rena råneriet!

Ne usch va hungrig jag e. Borde äta men ska ju sova nu. Heldag imorgon på jobbet i stan 11-19,30. Kampanjstart med chefen. Askul ska de bli :) Syndade förut förresten. Åt en cocosboll en sån med skum i, o den va inte ens god . Så nu har jag bara dåligt samvete. Upp imorgon o hoppa 300 hopp innan jobbet. Ja det måste jag göra..

Ne nu ska jag ta o drömma om Björn lite ;)


 




// Fia - magen skriker efter mat men huvud vill inte äta..






Kommentarer
Postat av: Emma

gumman, du är lika fin som The Nottie...i slutet!

2008-09-16 @ 22:55:54
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0