Lördag.

E hemma nu o kikar på tv o snackar med folk på msn. Hela dagen idag har jag jobbat, 10 timmar. Suck. E verkligen trött o ska snart sova. Mamma kollar på en film så när hon lägger sig så gör jag de också.

Idag har de flyttat ner en massa saker till huset så nu börjar huset se mer ut som ett hem än lägenheten här. O imoron ska jag städa ut min lägenhet så dom på skövde bostäder kan byta lås o ge nyckeln till den nya damen. Så mamma o jag ska väl dit o fixa de imon hade vi tänkt oss.

På måndag är det personalmöte, de vill säga att vi ska ut o äta på Thai House o bara snacka skit :) Så först jobb 7,30-12,30 tappen  osen 13-16 i stan o sen 16-18 är jag ledig en sväng o sen börjar jag 18-19,15 typ o sen ska vi ut o käka. Blir en himla lång dag o sen upp på tisdagmorgonen för o jobba på tappen.

Ikväll har jag vart i Götene också, käkat tårta, druckit lite cider, spelar GH3 o softat. Kalas för Linus , Emmas lillebror som blev 18 i veckan.

Igår så va jag o Malin i stan o kikade lite, hittade inget spec . Men tidigare på dagen så hade jag iaf besällt 2 par skor från halens o en tröja ! :)

Ne nu ska jag ta på mig min mysdress o sova strax. Så kallt h'r i lägenheten så jag sover med hel mysdress på nätterna.

// Fia - vill ha varmare tider...

Kommentarer
Postat av: Emm

thaihouse, I love!

2008-09-20 @ 22:51:08
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0