Lördag.

Är sedan en timme hemkommen från Mstad. Har varit i husvagnen i natt. Emma, jag, Ica, Polly och Markus va med mig. Började med att vi kom till Mstad vid 9 tiden o så spelade vi ett kortspel Skipbo, inte så kul eftersom vi inte visste va de gick ut på, sen åkte jag o Emma o hämtade Markus på stationen.

Sen blev de film. "One last thing", bra, hemsk o bra. Den borde ni se! Sen blev de "Raise your voice", fast vi blev lite flummiga så såg väl inte så mkt på filmen utan vi bara skrattade. Sen åkte Ica o Polly hem o vi andra 3 började kolla på "Dagboken" vid halv 2, såg 1 1/2 timme innan vi blev så trötta så vi la oss. Fast jag o Emma va väl inte så trötta. Bara skrattade o flummade, stackars Markus ;)

Sen vaknade vi runt 11 imorses o jag o Emma flummade som vanligt. Sen åkte vi o handlade mat på donken, käkade o så kikade vi på den sista halvtimmen av "Dagboken" , fan va så längesen jag såg den men fy fan va bra den va. En riktig snyftare. Sen dumpade vi Markus på stationen i Mstad o nu e jag hemma, ska strax ner till huset o greja men de regnar så o jag vill inte gå ut då. Inte Maja heller, hon ligger här bredvid mig o sover nu, om jag också kunde vara katt ;)

Ne nu ska jag väl ta tag i livet. E ju ledig idag så egentligen vill jag väl bara ta de lugnt men finns ju en hel del o göra, Typ bara 3 veckor tills vi ska flytta o jag har ju iofs redan alla mina saker nere i huset men jag måste ju fixa de sista med lägenheten o så måste jag ju hjälpa mamma o pappa, synd för mig att jag jobbar hela nästa vecka :P

Mån: 13-20,30
Tis: 7-15
Ons: 12-19,30
Tors: 7-15
Fre: 12-19,30
Lör: 11-16
Sön: 10,45-15

Min vecka att se fram emot!

Nu får vi hoppas att regnet snart slutar innan jag ruttnar här hemma ;)

// Fia - Underbara lediga lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0