Mitt rum.

Idag har jag grejat i mitt rum i huset. De blev bra. Har dock inte några ben på sängen, ja inget i sängen förutom madrasserna o bäddmadrassen. O så har jag 1 malm byrå, 2 skinn fotöljer som snart ska ersättas av en vit tygsoffa från Ikea, den ska va full med kuddar o filtar :) Sen har jag ställt in min lampor o en "fejk" spiskamin o så en stor blomma. Min tråkiga tvbänk ska jag täcka över med lite tyg så behöver jag inte köpa en ny. Då får mamma krupp på mig. Men detta har jag iaf kollat på in på ikea som jag ska ha:




Ett lackbord som e mindre än vad jag har nu eftersom jag inte får plats med något stort, sen ett till sängbord i malmserien o så 2 st små stormlampor som jag ska ha på sängbordet. Tänkte matcha med mina andra 2 stora såna lampor. Så nu ska jag se om mamma o pappa kan fixa sängbenen ikväll så kanske man kan sova där snart :)

Nu ska jag upp o kolla på en film, sitter nere på tappen o glor. Har pantat på förmiddagen, 470:- kr rikare. Ska forsätta nästa vecka. Blir nog 500:- till då ;) Blir rik av de. Haha!

// Fia - ikea.se, min favoritwebbsida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter fint! Synd att jag inte kunde va med och hjälpa dig..

2008-09-24 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0