Sitter...

o lyssnar på Jonas Brothers., Va annars? ;)  "Videogirl" e sjukt bra! Dom spelade förresten JB på Vero Moda Jönköping igår, respekt!

Har jobbat 7-15 idag, sen har jag vart nere i huset o monterat ihop min malmbyrå, grejat med mina nya lampor o alla prylar, hängde dessutom upp alla kläder på galgar, eller de som behövdes,Maja va såklart med mig hela tiden.


Detta kortet tog jag förut, hon ligger på dörrkarmen o har koll på mig, hon viker inte en meter från min sida, MIN MAJA!


Mina babes utanför IKEA igår ;)


Mina nya skor, dom e faktiskt jättefina, kanske inte ser ut så ;)

Hade typ inga mer bilder, blev inte så mkt kort i Jönköping, kommer kort nästa vecka kanske !

VET NI?? IDAG HAR JAG INTE DRUCKIT COLA ELLER NÅGON ANNAN LÄSK PÅ 3 VECKOR! De firar jag med 10 st godisar ;) Tycker jag att jag va värd! Eller hur?

// Fia - videogirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0