Tidiga, kalla och sega tisdag..

Klockan e inte ens 10 o jag e så trött som man kan bli. Har jobbat 2,5/5 timmar på tappen. Sen blir de även 3 timmar i stan. Bara 5,5 timmar kvar på denna dagen innan jag kan ta de lugnt o sova :D ne de blir nog GG och OTH sen när brorsan kommit hem , han laddar ner de åt mig eftersom mitt internet cpar, eller det kanske tom är min relativt nya dator :S

Igår syndade jag, efter 1 vecka utan sockerprodukter fick jag tillåtelse av Anders o ta en glass med lite socker, jag tog en negerboll(ja de heter så enlig mig) och 4st smultron/päron sköldar(en godis jag bara älskar) men jag tog faktiskt o hoppade 100 hopp med hopprepet, ska ta o hoppa 200 idag, om jag inte orkar gå ut o gå, för de e ju så himla kallt :(

Va inne på ellos.se igår. Beställde hem lite kul saker till mitt nya rum, inte långt kvar till flytten. Dessutom köpte jag lite kläder också, håller just nu på o letar efter fejk ugg´s, en kort kappa i svart eller grått eller någon annan snygg kort höst/vinter jacka och baggyjeans, men jeansen ska jag nog gå in på carlings o leta efter på killsidan. Har läst flera bloggar där dom säger att dom bästa baggyjeansen är där. Med baggyjeans menar jag inte hiphopbaggy utan bara lite slappa :)

Lite av vad jag köpt :


Sjalen är i blått o inte rostfärgat. Dessutom är det 2 st tröjor till, en mysdress och en munkjacka och ett par vinröda leggins ;)

Ljuslyktorna jag beställt är i silver och svart 4 av varje färg o i den lilla storleken. Dessutom är det den långa och den korta hyllan. Kommer skapa en mysig känsla i rummet. Beställde även stora kuddfodral i brunt med lite bös på men jag ångrade mig nog när jag kom på att jag vill ha de lite mer utländska stilen med sidenkuddar i rosa/lila/orange/rött men va fan. Jag kanske ska hålla mig till mitt bruna så de inte blir för mkt olika stilar i de hela.

Ne nu måste jag jobba vidare. Detta inlägget tog sin lilla stund eftersom DagAB kom och så har jag ju såklart haft kunder ;) Men men. Kommentera gärna mina nya inredningssaker mm :) alltid kul när nån kommenterar.



Så här ser en del av mitt rum ut. 2 beiga väggar, 1 mörkbrun o en som de inte går o förklara hur den ser ut men på den är de iaf vitt innetegel o 2 dörrar ;) ÅÅÅÅ vill verkligen flytta nu. O så vill jag ha mattan inlagd så jag kan börja inreda. Dessutom så ska den stora blomman bort. Den går inte ha i mitt rum eftersom det är fel typ av väv om ni förstår vad jag menar?

// Fia - jobb jobb jobb o så lite inredning :)


Kommentarer
Postat av: Emma

inga uggs för din del gumman, okej? Du ska inte gå runt med döda marsvin! Lyktorna älskar jag och dom ska du få visa mig när du kommer ivkäll!

2008-09-16 @ 13:10:37
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0