Tisdag.

Idag har jag jobbat 7,30-15. Sen åkte jag till stan o lämnade nycklarna till min lägenhet men nu e den ur världen. Skönt! Är verkligen seg idag . Mötte Ica på v'ägen o fick ett sms där de stod att jag såg trött o hängig ut. Tack för den ;)

Ikväll har jag vart i Götene hos Emma med Malin och Jenny, Trevligt som vanligt. Kikade på filmen "Never break down" LÄTT EN 10a!! De va grymt bra den filmen. Rekommenderas, ett extra + va ju såklart de heta killarna :) Dom va ju inte helt fel. Sen va vi ute en sväng med Sammie o så provade våra fightingslag på varandra, jag o Emma asså.

 
Underbar film!



Bilder från ikväll. Bild 1: Cpbilden med Emma, Malin, Jenny o mig. Bild 2: Coolbilden. Emma, Malin, Jenny och jag. Bild 3: Emma och jag bråkar på gatan. Bild 4: Jag och Malin. Bild 5: Emma och jag bråkar lite till ;)

Igår så va de en tuff dag, rolig med tuff dag. Jobb hela dagen o sen städning o så lite mer jobb o sen blev de personalmöte på Thai House med underbara jobbarkompisar o massa skitsnack. Va hemma vid 10 :)

Ne nu ska jag kika vidare på tv o sen sova. Imorgon ska jag greja i mitt rum. Morris har lagt in mattan så jag ska bära sängar o ha mig. Ska se om Johanna hjälper mig, de vore trevligt. Sen ska jag panta lite flaskor o burkar åt tappen , Finns många säckar om jag säger så :)



Så nu ser mitt rum ut såhär. Mattan e inlagd nu ska bara alla saker in. åå vill verkligen ha morgondagen, eller 2 helger framåt, då flyttar vi :D

// Fia - that don't kill me, can only make me stronger

Kommentarer
Postat av: Emma

åh va kul vi har haft :D Vi måste börja slåss på riktigt!

2008-09-23 @ 22:12:07
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0