Torsdag.

o fy helvete va kallt det är ute. Fryser så fort någon öppnar dörren till butik. brr. O jag som är "sommarklädd" idag med tunika o 3kvarts leggins. Tur att man bor o jobbar på samma ställe mestadels.

Igår efter jobbet blev de en tripp till Emma i Götene. Vi kikade på "Camp rock" Med Joe Jonas från Jonas Brothers, riktigt bra film. 5/5. Jag o Emma e verkligen riktiga suckers för disneyfilmer, o denna var inte ett undantag. Nu väntar jag med spänning på uppföljaren till Camp Rock och High school musical 3 såklart.

Vet ni vilka filmer som kommer nästa vår? " The fast and the furiouis(?) 4 kommer med båda Vin Diesel och Paul Walker. Dregel! Oså kommer Harry Potter filmen snart också, shit vad jag väntar. Jag är verkligen en så film och tvseriers sucker!

Ikväll efter jobbet ska jag bara plöja igenom veckans serier. Greek, Gossip Girl, 90210 och One Tree Hill o bara njuta av livet. Kanske tom går ner till mitt rum o lägger mig i min underbart sköna säng o slappar med en god loka o ett nöjt leende.

Väntar på att posten ska komma. Vill se mitt lönespec från stan. Hade tänkt o bli rik denna månaden ;) Ne men hade tänkt o spara kanske 7000 iaf, eller om jag betalar kläderna från ellos denna månaden, då kan jag iaf spara 5000, vilka pengar bekymmer jag har ;P

Ne nu ska jag slappa vidare, har gjort allt som ska göras på jobbet idag, i em kommer tidningar men dom får Ronny göra ;) Har ont i mina armar från allt pantande igår så jag har licens for chilling idag ;)

// FIA - GRATTIS JOHANNA PÅ 20ÅRSDAGEN!!!


( HOT HOT HOT, KOLLA IN "NEVER BACK DOWN" dessa hetingar är med där )

Update 12,00 . Fick lönespec. 10400 från stan, o sen blir de väl ca 9000 från tappen. En helt okej månad ;)

Kommentarer
Postat av: [ t i n a ]

Jasså? det var som tusan..kan det möjligtvis vara en vinröd bonneville-cab-60? Puss på dej

2008-09-25 @ 15:24:57
URL: http://thaw.blogg.se/
Postat av: Emma

grattis till johanna!

2008-09-25 @ 17:17:58
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Micka

Ja, precis, du beskrev det väldigt bra. Helgerna är höjdpunkten lätt.

Du fick en ny bevakare till din blogg nu :)

2008-09-25 @ 21:37:37
URL: http://breathanddeathurl.blogg.se/
Postat av: [ t i n a ]

Okey. pappsen hade nämligen en vinröd för några år sedan, tänkte om det var den;) Pöss

2008-09-25 @ 23:41:57
URL: http://thaw.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket=) Gött för dig att du har så mycket pengar nu!

2008-09-26 @ 15:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0