Torsdag.

Sorry för den lama uppdateringen men jag har liksom inte haft tid,lust eller ork. Jobbet och ja allt annat tar tid o jag har inte haft motivationen. Har inte de nu heller men jag för min blogg för att jag senare i livet ska kunna läsa tillbaka på vad jag skrivit.

Senast jag skrev så hade jag matfestivalsbekymmer, va där på fredagen med Emma o Jenny. Vi åt o bara slappade. Emma o Jenny åkte karusell o sen hem o sov. Jobbade på lördagen o sen blev de lite mat o sen förfest hos Sanna med massa snygga kort o några cider. Dock kunde jag inte dricka så mkt eftersom jag skulle upp dan efter o köra. Men förfesten va kul, va där med Ica,Polly, Emma o Jenny. Sen blev de stan o de va mindre kul. Lång kö på husaren o jag hade tappat partyhumöret. Så blev eurobaguette o hem. Blev en hel del dissade under kvällen o jag kan väl erkänna att jag var ganska taskig men jag vill liksom inte, thats it. Somewhere over the rainbow.

Söndag jobbade jag, sen va Emma o Jenny hos mig o vi kikade på film :P

På måndagen va jag ledig, va ute o gick en bra runda på 1 timme sen grejade jag i huset o på kvälle va jag med Johanna och Bitta, vi kikade på film :)

På tisdagen jobbade jag några timmar sen så hämtade jag mattan som ska vara i mitt rum i de nya huset o så på kvällen så gjorde jag inget spec, Johanna kom förbi huset o vi grejade lite, satte ihop min malmbyrå samt lampor. Tack Johanna för hjälpen!

Igår så jobbade jag 13-20. Hade mkt folk, fy fan, gillar inte när de blir mkt men de går bra. Sen så va Emma inne på msn o ville att jag skulle komma o äta pizza med henne i Götene så snäll som man e så gjorde man de, va hemma runt 12 o somnade nog inte förrän 1.

Upp idag vid sjutiden, de va kämpigt efter så få timmars sömn men hade inget val, jobbade till kvart över tre o sen så åkte jag och mamma till stan o sen hem o nu sitter jag här o e seg. Jag är slut i hela kroppen o vet inte vad jag vill med livet längre. Ska till Anders på måndag, han ska ge mig krafter att orka. Hela nästa vecka är det jobb, måndag-söndag. Blir mkt nu igen, mer än heltid. Suck! Jag känner verkligen att jag inte orkar. Så förlåt om jag inte orkar bry mig men jag orkar verkligen inte.

// Over and out - Fia


Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman förlåt att jag inte nämnde dig i bloggen =( Jag känner mig urtaskig. Men läs den nu, det är som jag verkligen verkligen känner. You´ll always have me baby!

2008-09-04 @ 22:11:08
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

FIA du SKA INTE jobba så mkt, mår du dåligt av de så är det kroppen som säger ifrån och då kan de bara bli dumt! Du ska inte bli sjuk av att jobba :(

2008-09-05 @ 09:15:27
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Johanna

Varsågod=) Det gick ju bra efter att din mamma hade lärt mig tricket!

2008-09-06 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0