Tråkiga söndag.

Solen skiner ute o jag har inte varit utanför dörren än. Har haft ganska mkt kunder idag o så e jag trött så jag sitter hellre o slappar vid datorn ;) Har fått sirapskit från wienerbröden på min arm. Klibbar o har sig. Undrar hur de kom dit? Konstig o klibbigt e de iaf.

Har jobbat sen halv 9 imorses, va rätt segt o gå upp vid 8. O jag som ska gå upp kl 7 imorgon :'( jag vill sova!! Börjar halv 8 på tisdag o torsdag med :( SOVA SOVA SOVA!!

Just de ska visa de fina skorna jag beställt från halens.se också ;)


De bruna paret är det lågt skaft på o de svarta högt skaft på. Beställde en tröja också. I´m a sucker for tröjor. Har bara handlat kläder o skor samt inredning för 2000 o jag inte ens fått lön än ;) haha.

ÅÅåå vill ha torsdag nu. Torsdag = 25 = Min superfeta lön! Ska faktiskt spara typ 5000 iaf denna månaden hade jag tänkt mig.

O vet ni varför jag jobbar så mkt som jag gör? O Anders sa att jag kommer att orka jobba i detta tempot ett bra tag till om jag bara struntar i colan!

1. Jag gör det för att min mamma ska orka med att leva, hon är lite deppig o mår inte bra o jag vill att hon mår bra, därför jobbar jag ganska långa dagar. Men min mamma är mitt allt o jag vill inte se henne ledsen, deppig eller trött pga jobbet. Då jobbar jag hellre åt henne!

2.Dessutom jobbar jag för att få ihop pengar så jag kan köpa de jag vill ha. Kläder, elektronik mm. För när Andreas blåste mig på mina sparpengar så blev jag pank. Jag menar 20 000 e ganska mkt pengar tycker jag. För mig e de en tv och ett surroundsystem o kanske ett xbox 360? Så nu sparar jag o jobbar som fan för o kunna köpa mig detta så snart som möjligt.

Jag vet jag kommer bryta ihop snart av all stress, den magkatarr jag snart kommer att få, den eviga ångesten, deprission och detta eviga jobbande men för mig, är det i slutändan, helt nödvändigt. Jag menar så mkt jobbar jag inte. Jag jobbar bara konstiga tider ;)

Veckan som kommer med jobb:
Måndag: 7,30-12,30 Tappen - 13,00-16,00 Stan - 18,00-19,30 Stan
Tisdag: 7,30 - 15,00 Tappen
Onsdag: 15,00-20,00 Tappen SOVMORGON!!!
Torsdag: 7,30-15,00 Tappen
Fredag: 12,00-19,30 Stan
Lördag: 11,00-16,00 Stan
Söndag: 10,45-15,00 Stan

Ganska lugn vecka iaf, förutom imorgon men de ska bli kul. Ska städa lägenheten dom 2 timmarna jag e ledig så slipper jag åka in extra idag bara för o göra de :)

Fan va dålig jag har blivit med bilder, tar aldrig kort numera, men ikväll ska jag ner o ta kort på huset, hur de ser ut nu o så de e verkligen jättefint nu, förutom köket men de kommer snart, hoppas jag på :)

// Fia - stänger om 35 min ! Yippie. 9,5/10 timmar e avklarade! Kom ihåg, ni når mig alltid på mobilen om jag inte kommer uppdatera här eller sitta vid msn ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

nu är jag tillbaka for real ^^

2008-09-22 @ 10:40:17
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Emma

gumman bränn inte ut dig. Jag vet att du redan är påväg att göra de men ta edt lugnt

2008-09-22 @ 14:58:29
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: ja, man blir ju helt kär! hihi.



kram/nina

2008-09-23 @ 12:52:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Caisa

åh, jag vill ha ett par uggs! :D det ser så mysiga ut ;)

2008-09-23 @ 14:40:56
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0