Lite bilder.



Bild nr 1: Min mammas o pappas nya bil. Självklart får jag inte köra den med mitt register ;)
Bild nr 2: mitt rum nu på em när jag vart o grejat lite :) De överkastet som e på nu ska inte vara sen, ska få ett helsvart av mamma o sen ska sängen upp på ben o en vit sängkappa ska på o sen ska jag köpa mig en till malmbyrå så de är en på varje sida.
Bild nr 3: Tv+tvbänk o lite bös, ni ser 2 skymten av 2 fotöljer också, dom ska som sagt bort sen o in ska en vit soffa.

Bitta ringde förut o vi har planerat in en Jönköping tripp nästa fredag, dvs den 3 Okt. Vill du åka med? Säg till! Så jag kan handla lite saker till mitt rum. Har egentligen massa saker men jag tröttnar så fort ;) Kanske ser lite kalt ut nu men de kommer bli bättre sen, har ju inte flyttat in än :(

Ne nu ska jag jobba. Började för en stund sen o jag e redan trött. Skönt o veta att jag jobbar 9 dagar till innan jag e ledig 3 dagar. UNDERBART!! Ledig i 3 HELA dagar! Fredag, lördag och söndag, 3-5 okt :D

// Fia - jag skulle kunna hålla på med inredning på heltid. Fan va kul de är att greja och dona hela tiden. Någon som har ett jobb till mig inom inredning??

Kommentarer
Postat av: Emma

WHAT? Har någon dött? Ska DU va ledig 3 dagar? Ditt rum är sjukt fint ska du veta, inredarn. you make my day!

2008-09-24 @ 17:07:52
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0