Fredag.

Ögonen orkar inte vara öppna länge till. Tog och sov mellan 2-4 förut iaf så fått lite mer sömn ;)

Sitter i sängen nu, luktar rök, alltså eldrök ;) Har varit och grillat i Svartvik idag, mysigaste stället inom 20 mils radie, LÄTT! Emma, jag, Agnes, Ida, Oskar, Ica, Polly, Jens, Hannes, Desire och Kim. De 4 sistnämda kom ganska sent så hann bara prata en liten stund men de blev så sjukt kallt och jag ville hem till min lille plutt som va hos mamma och pappa :)

Stötte på 3 mega älgar på den lilla skitiga grusvägen, fick typ åka på den i 1 mil. :S Otäckt. Gillar inte älgar :O

Sen har jag vart en sväng i Skövde. Brorsan och Jocke ville in till stan så vi åkte förbi brorsans lägenhet o sen dumpade jag dom på sandtorget :P

Imorgon blir det nog grillkväll hos Ica och Polly. Annars ska jag bara va hemma och ta de lugnt., Har inte haft en lugn kväll för mig själv på ett tag. Men de e ju alltid o umgås med folk men känner att jag och Tyson behöver lite hund-mattekväll att bara mysa på. Klippa klorna, duscha, borsta tänderna och borsta pälsen.

Imorgon e de jobb också förresten, o efteråt ska jag träffa Annica som är i Skara över helgen, alltid trevligt. Sen ska jag tvätta min bil så imorgon kommer ett snyggt kort på min nytvättade bil med dom sjuuuukt snygga fälgarna ;)

// Fia - TRRRÖÖÖTTTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0