Låååångfredag

Ja idag är det då långfredan, den dagen som jag alltid tycker känns så himla lång och seg. Men det är väl bara vad man inbillar sig att den är de.

Sitter just nu på jobbet. Jobbar hela påsk. 8,30-16,15. Surt. Men fina pengar :) Ikväll när jag slutat så blir står de grillning på menyn. Kommer hem lite folk till mig så vi ska grilla o bara njuta av de underbara vädret som är ute!! Jag vill gå ut och bara slappa i solen men jag måste va inne tyvärr :P

Igår så jobbade jag 9 härliga timmar innan jag gick hem. Sen blev att man spenderade 1 timme i trädgården med Tyson, T, mamma och pappa och grejade med min grill, busade med Tyson och bara slappade. Sen gick jag upp och städade. USCH va tråkigt det är. Sjukt tråkigt. Men de gick ändåså ganska fort och sen gick jag ner till mamma o pappa och fick kvällsmat :) Sen stensov jag runt 10, roooolig torsdag ^^

Har suttit och kikat lite på nätet på distanskurser som jag skulle kunna tänka mig att läsa.
Marknadsförning A & B
Samhällskunskap B
Naturkunskap A
(läsa upp mitt betyg från gymnasiet)
Småföretagande A&B
Företagsekonomi A
Näthandel A
Inköp och varuhantering


Dock ska jag vänta tills vintern/våren nästa år och börja läsa. Vet inte om de ens går att läsa detta på distans överhuvudtaget. Jag kan dock inte läsa på komvux eller högskola eftersom jag har ett jobb att sköta men hade tänkt att kombinera de hela lite snyggt. ;)

Vill läsa mest handelsinriktade kurser eftersom det är inom handel jag vill jobba. Tanken är väl att jag ska starta mig eget någon dag och då är det ju bra o ha lite skinn på näsan.

O att läsa samhällskunskap B är för att jag tycker att de e väldigt intressant. Samhäll va mitt starkaste ämne i gymnasiet om man bortser från hotell, turism och data ämnena som jag läste ^^

Nej nu ska jag väl ta tag i livet o börja plocka lite. Gjorde så pass mkt igår så finns inget o greja med idag, typiskt mig :P

// Fia - GRILLKVÄLL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0