Magen

Ja nu krånglar magen igen. Vet att de vart mkt ett tag och jag har inte ätit på bestämda tider osv och magen sviker mig som vanligt.

Igår jobbade jag hela dagen. Hade en rätt pissig dag då jag snurrade till dee för mig själv alldeles för mkt. Drog 9400 från ens konto fast de skulle vart 4900 o såna grejer, aja de kan hända vem som helst men de känns så piss.

Efter jobbet drog jag in och hämtade Johanna och vi gick till Thaihous o åt. Mongolisk buffé. Sist jag åt där så spydde jag efteråt. Tror ni inte samma sak hände igår? Jo, vi skulle gå på bio efteråt. Fast and furious 4, jag hann o se kanske 5 min innan jag kände illamåendet. Gick på toa o sen in igen men sen gick de inte länge förrän jag insåg att detta kommer sluta med spya. Så jag fick lämna Johanna själv på bion så gick jag mot bilen o fick åka hem. Spydde vid en busshållsplats vid Maxi. Fun? Nej. HATART!

Så har mått piss hela natten och imorses, dagen började ju inte bättre än att jag har fått ögoninfektion i mitt högra öga och förtillfället inte ser ett piss på de. Tur att jag bara jobbade till 10 säger jag bara.

Så nu ska jag sova en sväng, sen ska jag ner och panta sen blir det att städa och förbereda matsedel för nästa vecka. Ska min mage bli vbra måste jag börja äta ordentlig mat och på fasta tider. Skäms på mig!

// Fia - någon som vill se F&F någon dag? Jag vill verkligen se klart den!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ush du får söka för de hela, tycker inte du ska behöva må dåligt!

2009-04-16 @ 22:20:31
Postat av: Sara

Naw.. hoppas du mår bättre gumman <3

2009-04-20 @ 19:55:49
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0