Måndag (VARNING, långt inlägg!)

Ligger i sängen och slappar. Tyson ligger vid mina fötter och tuggar på en leksak. Han är så himla underbart söt min lilla bebis. Har ångest för sommarschemat som innebär en massssssa jobb på 2 olika ställen. Men vi får spendera en massa veckor ihop innan sommarschemat börjar :)

Imorgon börjar allvaret. Jag mår inte bra att må som jag mår. Blir en sväng till Anders imorgon efter jobbet så får han heala mig. Jag får skärpa mig. Magen mår inte bra av all stress och alla kolhydrater som jag stoppar i mig. Nu e de bara 1 månad kvar innan jag avslutar mitt vikariat inne i stan och den sista månaden kan jag iaf känna mig lite bättre i båda kropp, själ och huvud.

Orkar inget, orkar inte träffa någon, orkar inte städa, orkar inget. Känner mig helt slut. 4 veckor ständigt arbete börjar ta ut sin rätt. På onsdag jobbar jag bara 3 timmar, sköööönt! Blir väl nästa nästa vecka någon gång som jag slutar jobba morgon, SKÖNT! Är ingen morgonmänniska precis. Så denna veckan blir de 48 timmars arbete. Förra veckan bestod ju "bara" av 36 timmar.

Idag är det en klagardag så jag gnäller lite till. Fuck för känslor säger jag bara. Jag e förvirrad. Du sätter griller i min hjärna med alla dina ord.  Fattar verkligen inte hur de ligger till. Fattar inget och jag orkar inte bry mig. Ena stunden är allt bra sen verkar allt bara konstigt? Men de va bra att vi snackade lite i tele förut iaf. Men de krävs nog mkt från oss båda och vet inte om någon av oss har lusten eller orken för det nu! Lite depp blir man.,..

Men helgen var iaf bra. Jobbade inne i stan på lördagen sen kom Johanna o vi köpte Icas presenter och sen drog vi hem till mig och käkade maten vi köpte från Max ;) Sen gjorde vi oss iordning och Malin kom. Vi skulle spela GH men min bror hade trum och ena gitarr "dosorna" i stan.

Hos Ica o Polly va de trevligt folk. Vi drack, spelade sanning och konka(fast bara sanning), snackade massa skit och bara hade allmänt trevligt. Gillar verkligen dom personerna där jäääättemkt! Dock blev de hemgång ganska tidigt för jag va trött och Malin också.

Igår jobbade jag i stan. Riktigt segt va de :O Sen åkte jag hem och kollade vad mamma, pappa och Tyson gjorde. Så va med dom i mammas och pappas trädgård en stund, sen gick jag och Tyson hem och grejade med min TWbeställning. Testade även att göra kladdkakemuffins i min silikonform. De gick sådär. Men imorgon ska jag få T´s hemliga recept så då ska jag fan också göra goda muffins att bjuda på. T´s muffins e så sjukt nice :D

Nej nu ska jag nog glo omkring på lite bloggar och nätet. Kollade på "Fast and furious" förut. Den fjärde filmen. Jag va besviken, visst var den bra men inte så bra som jag hade tänkt mig :O Får hoppas den femte blir kanon!!

// Fia - förvirrad och snurrig!



( Mina små älsklingar. Min underbara MajaBajaPiraya(Maja) och TajBaj(Tyson) )


( Såhär såg jag ut i lördags. Tyckte håret blev kanonbra verkligen )

Kommentarer
Postat av: Malin

SKa de bli en 5:e med? :P



Bara kom på de nu, majabaja och tysonbajson...

Lite komiskt :P

2009-04-21 @ 12:32:54
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: jenny

vad fin du var i håret :)

2009-04-21 @ 23:09:25
Postat av: Z

Va fin du va i håret :)

2009-04-22 @ 09:14:16
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0