Måndag.

Har jobbat 7-10 på tappen och 13-16 i stan och nu sitter jag här med datorn i knät och väntar på att jag ska kunna gå ut och tvätta bilen. Dock e de väldigt mkt kunder som väntar på däck för tillfället så jag fick vänta en stund. Tänkte pysa ner vid halv sju för då stänger butiken iaf :P

Har tagit och beställt mig ett mobilt bredband. Alla tuffa bloggare behöver de ;) Nja de e inte riktigt de som är tanken. Meningen är att jag ska spendera så mycket tid som möjligt ute i mamma o pappas husvagn på ekudden i sommar och jag kommer dö om jag inte har internet så jag tog och skaffade mig de :)

   

I sommar kommer jag förhoppningsvis inte spendera många dagar hemma i lägenhet i utan vara mest i husvagnen. Trivs där ute, sjukt fint läge, ser ut över vänern och husvagnen är ju bara 1 säsong gammal så de finns ju allt. De enda negativa är väl att man inte kan duscha i den och göra "nr 2" men jag dör inte av att gå bort till toan :P Ska bara göra de Tyson säkert så den lille rackarn inte kan springa ut någonstans!

Ne nu ska jag slappa en liten stund till innan de blir biltvättning och promenad med mamma och Tyson!

// Fia - du säger en sak och gör en annan, jag börjar tröttna på de. Du kanske inte inser det nu men när jag väl är borta så kommer du sakna mig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh en dongel, we have one of those ;P



De låter bra, då kan jag komma och förgylla ekudden med min höggravida uppenbarelse =D

Är ju inte så långt dit för mig liksom menar jag ;)

2009-04-06 @ 18:07:00
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

vi drar ut på roadtrip i sommar :D

2009-04-07 @ 11:01:16
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0