Måndags kväll.

Åt glass, banan, kolasås och grädde för en stund sen. Redigt mätt nu! Skulle skärpa mig idag men så kom jag på att det är ju en röd dag så då kan man flöta lite :D

Imorses när jag vaknade så hade jag sprängande huvudvärk och mådde allmänt piss. Så ringde pappa och frågade om han kunde öppna åt mig så skulle jag komma ner till tio . Somnade om och sedan jobbade jag 9,45-16,15.

Efter jobbet så åkte jag med min bror till Ica och Polly där de skulle grillas lite. Brorsan hade köpt hamburgare som vi grillade. Smakade på köttet som Torbjörn hade tagit med sig till dom andra. Efter maten så åkte jag lite 4hjuling :D De gick bra även om jag är lite feg. Men jag lär mig snart hur det hela funkar bättre o då jäääävlar blir de körande av de hela!

Åååh på jobbet idag satt jag och kikade på lite hussidor för att fördriva tiden. Hittade ett hus jag skulle kunna tänka mig att bo i. SJUKT sugen är jag. Dock var läget sådär eftersom jag är relativt mörkrädd så skulle jag nog inte kunna bo i skogen. Men priset var HELT okej. 795 000 så med lån, amorteringar, räntor, husunderhåll skulle de gå på ca 4500 i månaden. Dock utan el och värme, så kanske 6 000 ;) Synd att jag har ensam ekonomi för annars skulle jag vara en väldigt intresserad människa de säger jag. Älskar verkligen min lägenhet men jag fastnade verkligen för de huset. Hoppas nåt liknande blir till salu när min tid är kommen för hus i Timmersdala :)

Åå kollade på avsnitt 1 och 2 av säsong 5 av "The hills" . Vilken drama, därför är de så kul att kolla på ;) Nej nu ska jag ta hand om tvätten och lägga mig. Imorgon ska jag jobba på tappen, sjukanmälde mig från stan eftersom jag mår sådär halvbra och sen har jag en tupperwaredemo i Skövde på kvällen :)

// Fia - du inser det nog snart själv...

( Mitt riktiga drömhus ser väl ut såhär ungefär )

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh de huset va inte helt illa, bygger du ett sånt så bor jag med dig ;P

2009-04-14 @ 01:35:18
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0