Nu har det kommit.

Mitt mobila bredband kom idag. Treeevligt . Dock surfar jag på de trådlösa än, hemma kommer jag fortfarande surfa på de trådlösa då det går in på de automatiskt ^^




Snacka om att de blir surfande i sommar när jag slappar i husvagnen. De komiska är ju att det är ett mobilnr så man kan smsa till mig så kommer de till datorn ;) De e ju bra för mitt TREabonemang funkar inte ute på Ekudden ;)

Idag har jag jobbat 3 timmar på morgonen på tappen, hade 2 praktikanter. Sen sov jag och Tyson en stund sen kikade jag på de senaste OTH och 90210 avsnitten :) Sen hade jag en TWdemo och jag fick en ny bokning., 3 stycken som vill ha nu, treeevligt!

Idag skulle min farfar fyllt 80 år om han levt, men det är ju 10 år sen han dog i somras så han hann bara bli 70 tyvärr :( Jag saknar dig farfar. R.I.P!

Ååå på lördag e de fest. Ica fyller 22 på söndag så dom ska ha grillfest på lördag, Göteborgarna kommer o massa annat folk, kommer bli en hel del. Längtar redan! :D

Nej nu ska jag sova. Jobba imorgon 10-19. Va meningen att man skulle gå på bio och äta på ThaiHouse imorgon men Johanna har inte hört av sig så jag antar att de e rätt kört som vanligt...

// Fia - du kallar mig sämst men så gör du samma sak. Vem är då lika sämst??

Kommentarer
Postat av: Malin

Lördag då blir de röjj! Fast jag kör på nyktert och jag kör över huvud taget ^^ hihi

2009-04-15 @ 12:07:01
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0