Påskdagen.

Sitter på jobbet och slappar. E trött även om jag la mig tidigt igår. Fattar inte. Är så himla trött, JÄMT. Hela tiden är jag trött och vill sova. Kanske kroppen sätt att reagera på 4 veckor av ständigt arbete. Blir många timmar nu. Denna veckan jobbar jag hela 54 timmar. Jobbigt? OJA!

I fredags grillade vi. Riktigt nice. Sen att de va asgott är ju bara en bonus. Trevliga människor också. Ica, Polly, Julia, Joni, Sanna, Emma, Hannes, Malin och Matilda :) Vi satt väl ute till 8 och sen gick vi in och snackade lite. Inget GH(helt otroligt). Blev att jag la mig tidigt iaf, va heeelt jävla slut, ( Därför svarade jag inte på ditt mess Malin :P )

Igår så jobbade jag 8,15-16,15. Hade en hel del folk på förmiddagen men de blev lite lugnare på eftermiddan. Sen gick jag ut i solen och gottade mig med Julia och Joni som sov över från fredagen. Sen blev en sväng till Töreboda i Pontiacen. Jag fick äran att köra på årets första tur :D I Tboda blev de påskmat och glasstårta, mumsigt.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, Städa lite efter i fredags. Hann ju inte göra de igår för jag jobbade, solade och va i Tboda ;) Sen blir de nog att slappa med Tyson. Duscha honom, klippa klorna och så ska vi bara mysa framför tvn. Någon som vill joina oss? Skulle ju gärna kolla på "Twilight" men eftersom min externa hårddisk e sönder så går ju inte de :(

Min bror kollade förresten på den externa hårddisken igår. DEN ÄR SKROT! Den har alltså åkt i golvet mellan tisdagen och onsdagen, och jag vet att den funkade jag la mig i tisdags kväll men den funkade inte när jag vaknade i onsdags morse och jag vet att jag inte tappat den i golvet iaf. Kul när hela mitt liv i bilder och ord är borta. De känns ju oooootroligt bra. NOT!

Nej nu ska jag ta och jobba lite. Mamma kommer strax och då får jag inte sitta här och lata mig :P

// Fia - glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0