Onödigt vetande om mig.

- Har bott i fyra olika städer/byar (Götene, Timmersdala, Mullsjö och Skövde)
- Har bott i 4 olika lägenheter och 4 olika hus
- Har bott med mina föräldrar två gånger efter att jag flyttat hemifrån första gången
- Varit sambo med 2 olika killar
- Förlorat en närstående familjmedlem ( min morbror, 4 månader sen igår :( )
- Har tre tatueringar 
- Haft 5 olika jobb ( Tappen, Albrekts, Rasta, American Pizza och Tupperware )
- Har just nu en chihuahuahane Tyson och katten Maja
- Ägt 3 olika bilar ( VW Beetle, Volvo s80 och nuvarande pärlan VW polo )
- Kraschat 2 bilar ( min s80 och brorsan golf vr6 )
- Vart utomlands 7 gånger
- Skickar i genomsnitt 2200 sms i månaden
- Fått veta att vänskap inte alltid betyder mycket för vissa människor
- Blivit sviken av både vänner och pojkvänner
- Vill en dag driva ett eget företag
- Är faktiskt riktigt duktig på Guitar Hero ( spelar på hard )
- Är absolut inte morgonpigg
- Har varit/är beroende av coca cola
- Sover med ögonbindel och öronproppar
- Har varit i 4 delstater i USA
- Är helt tokig i tacos och nudlar med kyckling och jordnötssås
- Älskar Twilight och Harry Potter böckerna
- Mina favoritfilmer är Twilight, The Green Mile, A Walk to remember och I am legend

Nej nu ska jag kika på film och äta glass med banan och chokladsås och bara götta mig i soffan och njuta av att jag är ledig i några timmar :)

// Fia - Jag saknar dig morbror så enormt mycket :(

( Bild från min klass kortege, STUDENTEN 2007 )

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag också börjat läsa Twilight :D

Satt en timme i natt :P! ;D

2009-04-13 @ 12:27:38
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, man kan ju alltid hoppas att jag gör det iaf :D

2009-04-13 @ 20:35:22
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0